Hanna IIX; Stranden

Har jobbat och med Moa idag! Ska snart över till Linnea också, men guuud vad jag är trött! Jag möter Lisa utanför jobbet och hon säger att det har varit jäättteee lugnt så hon gick hem tidigare. Det hade till och med varit tråkigt lugnt liksom. När jag kommer in smäller det och det är mycket folk hela kvällen, så jag är bara trötttrötttrött!! Haha, så det kan vara. Nu är jag ledig i två dagar, skönt!!

Sista färdig redigerade bilden jag har, tror jag
. Har väl några till att redigera. Annars får jag väl försöka fota något annat snart. För nu har jag haft sjukt bra uppdatering senaste dagarna, tycker jag för att vara jag alltså ;) haha. Kanske får fortsätta med det :) Är väldigt fotosugen, så kanske kan jag få ut någon i morgon? Eller ja.. Vi får se! Måste ju ha någon idé också :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0