Neas stuga; Linnea

Nu händer det grejer inför Grekland. Såhär ett dygn före avfärd undefär så byter vi boende! haha! Vi ska inte bo o Sofias farmors lägenhet längre utan på ett hotell mitt i Aten istället, gång avstånd till shopnninggatorna och under Akropolis! Hur najs?! Jag gillar det här opanderande ;) Haha! Men detta blir hur bra som helst!! :D

Har jobbat hela dagen och är helt slut, lagar lite mat tillsammans med bror just nu och Nea är på väg hit. Ni får en bild på Linnea, vilken livsnjutare va? haha :) Från Neas stuga, såklart. Underbara paradiset i Molkon! Det är huuuur vackert som hellst (ska visa utsikten någon annan dag) och så himla lugnt och tyst - när vi inte dunkar musik som vi gjorde hela kvällen och det hördes över hela sjön (vi var ute och paddlade till halva skjön och hörde VÄL, haha). Men det rä bara sååå underbart ställe!! love it



Kommentarer
Postat av: frida

åh! avis jag blir, jag börjar liksom skolan på måndag, hur peppt? :/

men ha det super nice i grekland och en av europas bästa städer!

2010-08-13 @ 21:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0