Sofia

Mao sov kvar här (men hon har såklart redan stuckit hem) och jag ska snart hoppa in i duschen! Ska ner på stna för att fixa presenter till Johannes&Fanny som fyllt år. Det börjar redan klockan 17 i deras stuga, så det ser ut att bli en lång (och förhoppningsvis rolig) kväll! :D Efter ikväll ska det vara lugnt fram Grekland kan jag säga! Haha ;) Funderar på att ta med kameran ikväll så att jag får lite mer vardagsbilder, är ju så himla dålig på det nuförtiden!

Åh, har glömt att visa den här bilden på min söta kusin Sofia! Så här får ni den! :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Fina sofia! :)



Du, skulle du kunna skicka bilderna på dig som du tog, alla? <3<3

2010-08-06 @ 16:32:20
URL: http://svartvitluffare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0