Sjukling

Har gått och blivit sjuk. Yeyy.. Har SÅHÄR mycket plugg och har inte orkat göra något annat än att ligga framför tvn, under ett duntäcke med en brasa samtidigt som jag kollar på Grey's Anatomy (säsång 2 <3) och dricker te. Jag har inte ens suttit vid datorn förens nu.. Haha.

Måste försöka plugga lite nu, (eftersom mamma tagit över tvn har jag ingen ursäkt längre) och jag får fin besök i helgen (moa, frida och angelica) och då vill jag bara umgås med dom så mycket som det bara går då, så måste göra allt plugg innan!! Varför har man aldrig tid för det man VILL göra?? Ska skriva ett cv, en tal, en filmanalys och början på en inlämning. Och så måste jag plugga matte, eftersom jag ligger så efter. Men det orkar verkligen inte min hjärna med idag. Men när är det meningen att man ska leva och göra det man gillar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0