En dag på stranden

Eller nästan. Första och sista är från en eftermiddag i gubbahåral. Och de andra är också från en eftermiddag på skäret.. Men det lät bäst med "en dag på stranden" istället för "en eftermiddag i gubbahålan och en annan eftermiddag på skäret" haha ;) (nu ska jag verkligen gå från datorn)

Det går massa mysiga hästar i gubbahålan. Ååh, hästar är så fina djur! Och den här liknar mina kusiners huns Smilla så mycket så den fick heta Smilla-hästen. Hahha



Steninge strand från Skäret. Jag älskar skäret!



Utsiken från skäret. Samma plats som ovan fast jag bara vände mig om. Sommarsommarsommar




Kusinerkusinerkusiner! Sara och Gustav, gosisar!




Även om jag HATAR fötter och verkligen har fobi tycker jag den här bilden var lite go. Mamma som smygmyser med mina fötter, haha. Gosen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0