Hanna V; stranden

Flyttar inte in hos Linnea förens på Lördag pga. jobb i morgon vid 9 och 06.30 på lördag morgon.. Men bättre sent än aldrig, va ;)? Ikväll var jag med och förfestade lite innan de andra drog till Korriander, gud vad jag ville med!!! Men jag orkar inte vara bakis i morgon och jättretrött..

Ska nog kolla på någon film och sedan sova. I morgon är det som sagt jobb mellan 9-15 och sedan ska jag och Moa förhoppningsvis spela lite tennis! Vill ner på stan en snabbis också och köpa stövlar och lite annat krafs, får se om det hinns med! :)

Ni får två bilder på Hanna i alla fall. Litelite annorlunda redigering på de båda, men de passade rätt så bra ihop ändå! Jag gillar den första mest rent tekningst, med redigering, ljus osv men jag älskar den andra posen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0