Insperation, ja!



Sitter och kollar på massa behind the scenes-klipp från massa underbara fotograferingar. Det här är helt underbar! Innan jag dör ska jag ha en fotografering under vattnet, fast jag vill vara på ett jättevaket korallrev med massa vackra fiskar runt omkring också.. Åååhhhh. Det vore helt lovley! Blir så jäkla inspererad av att kolla på BTS-klipp som dessa! Tänk att få resa runt och besöka vackra länder med inpererande miljöer tillsammans med ett helt team som jobbar för en enda sak - att få underbara bilder. Det vore så jäkla grymt! Jaja, det är inte fel att drömma ibland!

Nu är jag ledig en vecka och det är så jäkla skönt! I morgon ska det vara fint väder också, så jag känner att det är en BRA dag att börja ledigheten på! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0