Katten och mamsen

Jobbar 11-20 i morgon, 8-15 på torsdag, 11.30-17 på fredag sedan har jag FYRA (!) dagars ledigt och jag vet inte hur detta ska firas. Haha! Känns som en evighet ;o Sedan är det typ fyra dagars jobb och sedan EN VECKAS ledighet!!! Känns som hur länge som helst ;) Den veckan ska jag ner till stening - stugan - några dagar för att ta det lugnt, sola, bada och förhoppningsvis fota massor. Steninge är inspererande och jag har många kusiner och släktingar som ställer upp me bild, me like.

Ska försöka redigera lite bilder så jag kan lägga upp under de närmsta dagarna som jag kommer ha zero ork att redigera :) I morgon kväll ska vi förhoppningsvis flyg till Aten också!! Sofia har ett hus på en ö utanför så vi ska dit (förhoppningsvis) och bo där en vecka och några dagar inne i Aten i slutet av sommaren! Hur nice?! Sjukt nice! Om det inte blir flyg-bokning så blir det kanske att åka och grilla en stund med några från jobbet! Men blir en tidig kväll eftersom jag börjar 8 dagen efter ;)

Nu ska jag sluta skriva och visa er två bilder fån när jag var hos Elin för fleraflera dagar sedan ;)

Kolla vilken sötnos! låg och krålade och klättrade på sin mamma och så var den så söt! Hiihi



Mamma efter de hade gjort klart trädgårdslandet, när vi åt melon på altanen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0