DET ÄR FAN TA MIG DAGS!

Kom precis hem från jobbet! Ska hoppa in i duschen och sedan SOVA! I morgon ska jag plugga teori, ha körlektion och gå på Twilight Movie Night!!!!!!!!!! Först Twilight, sedan New Moon och sist men absolut stört: ECLIPSE!!! GOSH! Fattar inte att det är dags!??! Var det verkligen ett halvår sedan New Moon kom?! Eftersom jag knappt kollat på några klipp osv så ska det bli gryyyymt kul att se den!!!! Det är ett dygn kvar!! WIEE!! Charlotte ska även sova här också! :D

Ni får en suuuper söt liten kissemiss och hennes mamma! Seee så gullig, jordens sötaste tror jag nog! Kolla bara på tassen! Gullen! Det är är en av Elins kattungar, som ni kanske förstår!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hallå stina!



Jag har haft det UNDERBART i France.



Jag blir GÄRNA fotad av dig! :D

Får man fråga vad det är för idé du har?



Kram

2010-06-29 @ 09:59:54
URL: http://svartvitluffare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0