Midsommar hälsning

Dålig uppdatering beror på dåligt fotograferande. Idag är det i alla fall midsommar och det ska jag fira (eller vad man nu gör..) med min älskade och finaste flickor. Jag har med kameran antagligen, så kanske kommer någon bild senare. Jag vill dock fota seriöst, som alltid, så ska försöka styra upp det. Snart. Jag jobbar dock väldigt mycket så det finns ont om tid till allt.

Tänkte också berätta att i måndags vad jag fyra meter ifrån Kristen Stewart & Taylor Lautner (Bella&Jacob i twilight). Det var en grym dag/kväll i stockholm!
På tisdag kväll/natt är det änligen dags för Eclipse!

Hoppas ni har den bra - ville bara slinka in med en liten hälsning och önska alla en grym midsommar, peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0