Midsommar; Moa

I går kom Jannike hem, ååh. I love it. Nu är vi samlade igen allihoppa! Efter ett ÅR! Grymt. Dock sticker hon som vanligt till kusten redan på fredag.. Men vi ska ner och hälsa på :) Vi har hämtat ut våra specialbeställda halsband idag också! Det är en pusselbit på kanske 1x1 cm och lite "hamrad" och så står det Vi i skrivstil på. Så jäkla nöjd är jag! Betyder grymt mycket för mig och så fint är det! Ska snart sticka iväg till jobbet så ni får en söt bild på finaste Moa från midsommar.

Har för övrigt en grym fotoide och en halvfärdig ide som jag vill fota nu. Nu måste jag bara komma på vem det är jag vill fota till andra iden, den första har jag redan kommit på. Får bara hoppas att hon vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0