Pregnant; black&white III

Igår var jag på Vålbergsskolan! Gjorde andra delen va mitt projektarbte kan man säga, det gick bra tror jag. Inte kollat igenom bilderna än, men tror det fina några bra bilder! :) Får dock inte visa bilderna här på bloggen (jag frågade inte föräldrarna om lov om just det.) Men dom kommer upp på utställningen som kommer till våren, och den ska alla på, right?!! Skämt och sido.

Idag gjorde jag nationella muntligt i Svenska B. Ämnet var språk och jag diskuterade kring om vi skulle byta ut svenskan till engelska och varför vi har den brittiska engelskan i skolan. Jag tror det gick ganska bra, jag hackade mig på flera ställen och pratade lite för fort. Men kan inte göra något åt det nu, så..

Imorgon
ska jag till Korriander för att fira Alicia som fyller 18. Jag är riktigt taggad och det verkar var blandat med folk från hela Karlstad som är bjudna!

Två bilder från i söndags, mycket mage - lite ansikte. Men det kommer! Den till vänster är min favorit :)

Kommentarer
Postat av: Stefan Björk

var är bilderna på mitt gräs

2010-11-12 @ 17:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0