Air

För första gången på jätte länge gick jag ut för att fota. Jag vet inte om det är att jag inte hinner eller inte tar mig tid till det. Det var till tonerna av Bach och Mozart jag traskade runt (okej, jag cyklade men det lät finare med traskade) och fotade. Så himla härligt, hamnar het i min egna värld. Men gud vad folk kollar, hade nästan glömt det. Speciellt eftersom jag hade med stativet. Bilarna bromsade in så mycket att de nästan stannade ibland..

Bilderna blev inte som jag tänkt och är trött på att skärmen på kameran missvisar hur bilden blir. Men ändå. Det var så härligt att de nästan inte spelade någon roll hur bilderna blev, inte idag i alla fall. Sedan har jag börjat på min inspirationsvägg (äntligen). Ska bara köpa ännu mer tidningar med snygga bilder i och köpa magneter så är den klar snart.

Jag ska sluta babbla och sova istället. I morgon ska jag gå på två möten, träna och göra projektarbete. Jag har ingen skola på fredagar och det är helt fantastiskt underbart. Får så mycket tid helt plötsligt. Funderar dock på att ta en sov morgon, jobbar öppning på lördag och även ett pass på söndag! Så, om jag är effektiv min vakna tid i morgon är jag värld det!

Så långt de blev nu.

(hade visst glömt bort hur bred bloggen var, så bilden är lite för bred... haha ops. orkar tyvärr inte ändra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0