SNART DAGS

Fick hem min studentklänning som jag beställt idag!!!! (sjukt snabb leverans) Och jag ÄSLKAR den. Ska köpa den i blått
också om/när den kommer in i min stolek. Snart ska jag beställa min balklänning också, har inte riktigt bestämt färg
ännu men de kommer snart! Det känns verkligen att studenten är nära nu! Typ fyra och en halv månad kvar!!!! Och om
typ fyra månader åker vi till Ayia Napa på stundetresa! Så sjukt jävla taggad! Och sedan? Vad händer då? Sommaren i Karlstad,
sedan blir det väl antagligen Norge för att sedan åka på långresa (med lite jobb) till Australien (jag vet att jag är den
enda som vill åka dit.......... not) i Australien ska jag ta dykarcertifikat också! Sedan vill jag bo i London, åka till Afrika,
åka igenom USA med bil och massa andra resor för att SEDAN kanske plugga och komma på vad jag vill bli. Hehehehehehhe :D

Men vi får se. Måste ju först se till att klara av sista teminen (!!!!!!!!!!!) av gymnasiet och få så bra betyg som möjligt.

(uppdaterar mer när jag har bilder att visa)

Kommentarer
Postat av: moa

visa klänningen darling!! när tar du studenten?

2011-01-25 @ 19:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0