Första någonsin

Idag började min första utställning någonsin.
Idag var jag med i radio för första gången någonsin.
Idag hade jag min första vernissage någonsin.


Mycket första gången någonsin nu för tiden (syftar även på förra inlägget). Men vernissagen vart väldigt lyckad och de kom jättemycket söta och fina vänner för att kolla in den! Jag blev så himlans glad över att så många kom!!! Och lite extra rörd blev jag av att så många som var med på resan till Dharamsala kom och kollade! En kom till och med via tåg från Arvika för att en halvtimme kunna kolla på utställningen! :) Det var dock h e m s k t att bli "granskad", men det släppte ganska snabbt ;)

Efter idag har det verkligen kliat i fingrarna för att få fotografera! ;) Känns som jag inte rört kameran på eveigheter.. När det lugnar sig i skolan ska jag fota!!!!! hahah

Två stycken av bilderna från Indien, de från Vålberg får inte användas till något annat än utställningen och redovisningen av mitt arbete. Så om man är intresserad av dem så får man kolla på utställningen! Hhaha





Kommentarer
Postat av: frida

första bilden var så himla himla fin!

kul att allt gått bra förresten, hade velat vara där.

saknar dig stinis. puss.

2011-03-14 @ 23:06:28
Postat av: Linnea

Hej !



vilken fin blogg du har

du kanske skulle vilja titta till min blogg och skriva vad du tycker om den :D



om du vill så kan vi följa varran via bloglovin!



hoppas du får en bra dag

2011-03-21 @ 11:17:44
URL: http://enlinnea.webblogg.se/
Postat av: Linnea

Hej !



vilken fin blogg du har

du kanske skulle vilja titta till min blogg och skriva vad du tycker om den :D



om du vill så kan vi följa varran via bloglovin!



hoppas du får en bra dag

2011-03-21 @ 11:17:44
URL: http://enlinnea.webblogg.se/
Postat av: JULIA [ fotoblogg ]

Kika gärna in på min blogg och svara på dagens fråga : Vilken är din favorit film ?:)

2011-03-24 @ 21:44:56
URL: http://photojulia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0