Mys på balkong


Foto: Vänster - Viktor, Höger - Elias

Nu kommer två små bilder, som är sådär mysigt operfekta ni vet. (jag menar inte att viktor och elias är dåliga på att fota. jag menar att jag gillar bilder som inte alltid är helt perfekta, speciellt när det är bilder som de här.) Nea, Viktor, Elias och jag satt på min balkong igår och myste. Jag åt lite mat, vi drack lite vin och lite lättdryck, vi dippade grönsaker i sweet chili sås blandat med créme fraiche, vi spelade spel och läste högt ur tidningar, diskuterade viktiga och oviktiga saker och hade det allmänt bra. Det fanns inga mygg, och när solen gick bakom hustaken så blev det till och med inte jätte svettigt att sitta där! Kvällen avslutades med bad i flera timmar! Det var sommar och det var bra! FLER sådana kvällar till folket, jotack! Jag har så fina vänner!


Det kommer komma fler bilder snart. Som jag fotat både igår & idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0