Trädgården

Ni får någon bild idag. De andra ska jag spara så att alla inlägg inte kommer på samma dag! Hiihi!

Blev som vanligt lite bilder när man ligger ute i solen lite, från trädgården ni vet. Bara för att det kliar i lite smått fingrarna när man ser alla blommor och växter. Inte för att det blir helt enastående bilder eller helt unika. Utan.. bara för att liksom. Så här får ni, inga helt perfekta bilder och dom är inte heller helt unika. Men kan vara lite kul att kolla på, ändå liksom. Jag får hoppas att ni tycker det i alla fall.

OCH GUD! Har helt glömt bort att berätta att vi har bokat resan till Aten! Eller flyget går till Aten, sedan är det en ö där Sofia har ett hus som vi ska bo i som det går båtar till & från ganska ofta. Från den ön tänker vi ta oss ut till andra öar för att sola, bada och ha det bra några dagar. Sedan tänker vi ju också åka in till Aten, kanske bo där några nätter och festa och gå på stan osv! På ön vi bor är det mest greker som inte kan någon engelska, och den enda som kan litelite grekiska är Sofia, så vi lär inte kunna kommunisera. MEN det blir kul ändå :D Vi är borta i tio dagar (15-24 augusti) och flyget kommer på tidig förmiddag och åker tidig kväll, så vi har nästan alla dagar på oss! :D Just nu är vi sex stycken tjejer som åker (jag, moa, sara, linnea, jonna, sofia), men kanske kommer till någon mer! Åh gud vad jag längtar och det är en månad kvar typ!! I looovvee to traveeel!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0