Kryssning

Lördag-söndag var jag på min livs första kryssning. De kommer antagligen vara min livs enda kryssning också, MEN de var skit kul! Var där tillsammans med min klass och vi hade as kul tillsammans!! Dåliga iPhone bilder finns på facebook för den som är intresserad. Just nu är det dock KAOS i mitt liv. Mitt projektarbete ska vara klart tills på fredag, ett media arbete också, en psykologiinlämning tills på måndag, en islamhemtenta ska vara inne på tisdag och jag är inte klar med något och har bara börjat på projektarbetet. SÅ det är KAOS. + att jag ska jobba både lördag och söndag också! JO TACK, jag kan börja välkomna dåliga betyg.

Vet ni vad de bästa är? Att de är så mycket att jag typ igronerar det och gör annat. GUD vilken dålig egenskap det är. Som här tillexempel, jag målar naglarna fult istället för att regigera bilder. (dålig&oredigerad iPhone bild, och fula naglar..)


Kommentarer
Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

Snygga naglar! :)

2011-03-08 @ 17:09:48
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0