BEBBE!!!!

Har träffat Elins lilla bebis nu!!! Han rä Så söt och Så gullig och Så mysig och SÅ tyst!!! Världens finaste!! Har massor med bilder, men eftersom jag fortfarande bara har tillgång till pappas dator så har jag inte photoshop, så jag kan inte öppna bilderna. Lite jobbigt. Men så är det, han posade ganska glatt i alla fall - och det är ju bra. Han kommer behöva stå ut med att jag tar bilder på han HELA tiden. Hahha! :D

Har Sjukt ont i ryggen också eftersom jag stått i kök två dagar nu! Ska försöka plugga lite också.. Hanna kom hem igår, så ska försöka gå över till henne en stund också. Träffade henne igår en snabbis, men vill träffa henne mer ;) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0