Besoende

Ligger hemma fortfarande. Har kollat klart på säsong 2 av Grey's Anatomy nu och jag tror jag ska avlida här!!!! MÅSTE ha 3:an, man kan köpa 1-6 på discshop för 1295:-, den släpps om 2 dagar!!!! Funderar seriöst på att klicka dem den! Eller så åker jag och köper 3an någon stands. För jag MÅSTE ha den NU! Jävligt jobbigt eftersom jag blir trött av att gå korta promenader med Humphrey.. Men jag satt liksom och väntade på att Derek skulle lämna Addison för Meredith HELA säsongen och så slutar det när man liksom tror att han ska lämna henne??!! Jag MÅSTE se resten. För man kommer ju inte ihåg allt heller??!! Och varför måste dom sluta en säsång med värsta sorgsna grejen föör? (Jag har bara sett vissa av dessa avsnitt, började kolla på greys kanske någon gång under säsong 3-4).

Hehe, mina tankebanor går kring Grey's just nu.... Jag drömmde till och med om det inatt.. Haha.. Men hur kul är det inte och se hur alla kom in i serien om man inte sett det förut?? JÄTTEKUL. Haha, måste se meeeer. varför blir jag så lätt beroende av något??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0