KOM UT DÅÅ!

Jag tycker att lillkillen ska pluppa ut snart!!! Han är beräknad tills i morgon (!) men jag tror att han kommer gå över en ca en vecka. Förut trodde jag att han skulle födas förtidigt. Elin är ju SÅ jävla STOR och har varit det länge!! Men han verkar trivas där inne så jag vet inte längre.. Men han ska veta att vi vill ha ut honom.. Jag är beredd nu att vara världens bästa moster nu och Elin är riktigt trött på magen, så komsikomsi bebben!!

Borde plugga, men har liksom inte motivation. Vet inte vart jag ska börja?! Har faktiskt gjort lite plugg idag i alla fall. LITE. Men jag är för trött för allt, är helt slut nu efter att redigerat den här bilden.. Ska lägga mig framför tvn igen.. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0