Liten julhälsning

God fortsättning får man väl säga!! :) Hade en finfin jul igår, firades lite annorlunda hemma hos Elin, Stefan och lillbebben, men det var inte bara min familj och dem utan även Stefans alla bröder, en respektive, mamma, fyra barn och en brittisk kompis till en av bröderna. Väldigt roligt faktiskt! :) Fick en blixt i julklapp!! Eller ja, fick inte blixten eftersom de inte visste exakt vilken jag ville ha, men jag fick pengar till det. Sedan fick jag massa annat fint också :) I morgon är det först lite jobb, sedan är det utgång. Eric Prydz kommer till Karlstad så!! (inte för att jag bryr mig så mycket om att just Eric Prydz kommer, utan för att det antagligen kommer bli en grym kväll)

Var på Narnia i 3D med Linda idag också!!! Den var bra, mysig. Narnia är så mysigt.. JAG VILL HA KLÄDERNA!!! åh, älskar sådana kläder!! mummms. Hoppas att få tillbaka datorn snart också, så jag kan redigera massa bilder!! Glömde batteriet till kameran hemma igår, men jaa.. Har andra bilder att visa! :) Har en fotouppgoift i skolan som jag cokså ser ifram mot att fota, eller tre egentligen. Åh, hoppas att de blir bra. Kommit på två av tre saker.. hihi!

(nu ska jag verkligen sluta skriva och sova, är så trött h e l a tiden. Babblar bara skit ändå.. ;p)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0