Hanna ll; vassen

Ni får en till bild på Hanna i vassen! Ikväll ska jag hem till en klasskompis och mysmysmysssaaa! :D Hihi! Idag har jag jobbat samt färgat & klippt hår så är numera mörkburn med röd/lila? skiftning eller nått! Höhö! Sedan går det mot ljusare hårfärger efter Grekland! Just nu hoppar jag till varje gång jag ser mig i spegeln typ ;) Blev livrädd förut när jag såg mig i spegeln på jobbet! Hahhaha

Klarare färger det här gången! Synd att autofokuen hamnade väldigt fel på bilden, och inte alls på ögonen som det var tänkt utan en liten bit framför.. Menmen, sådant man får leva med. Trist bara att det var så på ganska många bilder.. Hoppas ni gillar den, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0