Steninge; vattnet

Vet ni vad jag har gjort idag??? :D Jag har varit i ett stall och red på en häst!! Det var hur länge sen som helst och HUR kul som helst! Det är Lina som har en häst så jag och Linnea följde med och red på den. Hur söt som helst är hon och ur mysig! Så vi kanske ska ta hand om henne några dagar nästa vecka medans Lina är i Danmark! Både jag och Linnea har ridit i flera år, fast det var ett bra tag sen! Vi båda slutade vid sjuan-åttan någon gång, men gud vad kul det var!! :D

Den här bilden är från Steninge, på skäret! Jag tog med mig stativet och kameran och ställde in på 30 slutartid och 32 i bländare för att få denna bild. Så den är inte gjord i photoshop, även om den är redigerad. Men vattnet är gjort rakt i kameran. Det var betydligt mycket svårare än vad jag trodde, men är rätt nöjd ändå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0