Halsband

Var så grymt fotosugen förut. Och eftersom jag inte hade någon snygg och inspererande människa till hans och gav upp självporträtt efter en kort stund så byggde jag upp en "mini" studio. Utan att veta vad jag skulle fota, men det var kul att bara bygga upp och seda slänga upp lite olika saker för att fota. Även om det inte blev så jättebra var det grymt roligt, så vad gör det? Jag fotar för att det är roligt, sedan är det väl ett plus om det blir snyggt också ;)

Jag fotade blandannat det här halsbandet, som jag pratade om för några dagar sedan. Jag älskar det verkligen! För om det är något som jag är stolt över så är det mina absolut bästa vänner - även om allt dom gör inte är perfekt ;) Dom är bäst och halsbandet (halsbanden blir det egentligen) är hur fint som helst, speciellt för oss eftersom det betyder så mycket. Så vart jag än kommer vara i världen har jag alltid med mig en liten del av mina favoriter! :D Men nog om puttigull. Här kommer ett smakprov.. Eller allt ni får se! :D Ingen vet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0