Bokeh

Igår regnade det och var sjukt trist väder. Idag var det strålande sol och har varit frost överallt hela dagen. Det är så vintern är vackrast trycker jag. Strålande sol och frost på alla träd, grenar, gräsmattor och hustak. Det hade varit lite oförskämt mot vädergudarna att inte fota när jag såg hur fint ljus det var när jag gick från bussen och sneglade in i trädgården.

Så tacka vädergudarna, för här kommer tre bilder. Som vanlit passar de inte ihop (förstår inte hur alla får sina bilder att passa ihop efter redigering. Jag redigerar så olika, jämt. Får aldrig lika, även om jag försöker!) Gemensamt är dock att jag jobbat etremt mycket i curves i alla bilder ;)

Syns det att jag ä l s k a r motljus och bokeh?










Kommentarer
Postat av: moa

vad menas med "bokeh"?

2010-11-16 @ 17:03:15
Postat av: frida

det blir så himla fint när du tar fram kameran!

2010-11-16 @ 21:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0