Lite babbel

Känns som att Mc Donalds Våxnäs är mitt andra hem den här veckan ;) Men va tusan, har man bra arbetskompisar så har man?! Haha. Ändå har jag bara jobbat de tre senaste dagarna och är ledig nu ;p Just nu är jag sjukt trött i alla fall och tänkte dra mig mot sängen. Känns lite sisådär när jag vet att hela Karlstads party elit (och alla andra för den delen) är på Club Moments som är på Blue Moon ikväll och dansar loss. Men så är det när man är en arbetande kvinna och passet slutar 23 ;)

Blev inte så mycket sömn inatt eftersom den spenderades i Väse hos Linda. Så ska försöka ta igen lite innan jag ska fika med tjejerna i klassen i morgon, så nu blir det sängen! :)

(ps. på söndag ska jag fota Elin och hennes stooooora mage! Jag längtar :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0