Dippdopp

För någon vecka sedan när det var extremt mycket i skolan och jag var jättestressad så fotade jag dessa bilder, alla som har en fotoblogg verkar ju ha gjort det den senaste tiden. Jag gör så när jag är för stressad, fotar. Det är bra. Då slappnar jag av lite..

Dock var det ganska svårt, eftersom jag bara har en inbyggd blixt och då kan jag inte ha kortare slutartid än 1/200. Sedan var det svårt att få fokus rätt också, den hamnade alltid någon millimeter fel, men jag fick några bilder så ni kan väl likagärna få se dem :) Det är tre ganska olika redigeringar så de passar inte så bra ihop, men skitsamma :)












Kommentarer
Postat av: frida

häftiga! du är så himla duktig<3

2010-10-28 @ 23:30:02
Postat av: Linn Kleppa

Fine. ;)

2010-10-31 @ 10:36:37
URL: http://www.linnkleppa.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0