Paddling; BILDBOMB

Idag hade vi en frilufsdag/idrottsdag i skolan! Så hela klassen bar av till utanför Molkom och Solbacken för att paddla kanot, sitta vid elden och mysa lite :) haha! Min klass är lite rolig. Första veckan i 1an sa vi att vi skulle ha en klassfest, vi har inte haft en enda än! Haha, men den är bra ändå. Och vi har bestämt att vi ska göra det här året riktigt bra och att vi ska ha våran första klassfest ganska snart ;) :D

Hade i alla fall med mig lilla kameran (inte systemen) och fotade endel, inte jag som tagit alla uatn den har hoppat runt hos alla, menmen :) En bildbomb kommer här i alla fall, det finns fler bilder på facebook också :)


Taggad inför paddling. Vaknade kanske en 40 minuter innan ;) haha (Linda&jag försov oss, jag sov i väse. Gasen i botten på bilen hela vägen och vi hann fram innan alla andra ändå!!)



Jazze, Lindis och jag paddlade ihop. Fast Linda paddlade inget utan softade i mitten och gav oss andra mat!



Johannses och Anton var lite sugna på alla våran mat vi hade i resturang-kanoten!


AHHAHAHAH



MAAAAAAAAAAAT! Hade blandannat med oss kyckling, sweethilisås, choklad, kinderägg, cola, nötter mm :D


Vi stannade och fikade i vassen för att inte flyta iväg! :D


Jazzzzzzzzzzze!

Linnnnndis & Jazzzeeee


Kom tillbaka och jag (men lite hjälp av lärare-stefan) tände upp en finfinfin brasa! :)



Någon försökte ta kort på mig och Linda, men vi skrattade mest




Gick ut på upptäcksfärd! Hittade ett indiantält och jag lekte indian, inte fjortis


Linda går först och trampar RAKT ner med ena benet i lera upp till oan knät. Det enda hon skriker "MIIIIN TEEELEFOOOOOONN!!!! MIN IPHOOOONNNEEEE!" som låg i just den stöveln ;) men den klara sig ganska bra?!





Lite lerig blev hon ;)



Skalet blev lite lerigt de också



Hela klassen, nästan i alla fall! :D


Hela smp3a igeeeeen :D



(vet inte vad som hände med texten nu men jaa... vet ej hur jag fixar det???)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0