Filma i skolan; bildbomb

Idag gjorde vi något roligt i skolan. Vi filmade! Vi spelade in en staffetfilm, vilket innebär att vi är 5 grupper av hela den stora gruppen. Alla filmar en liten del i filmen och så sätts det ihop till en film. Det enda som är "samma" är att det är ett papper med som måste komma till alla olika scener på olika sätt. Ah, lite svårt att förklara men ;) Vi hade fantasy-filmer som tema. Min grupp vad Alice i underlandet, men det fanns även Narnia, Harry Potter, Twilight och Sagan om ringen. Jag hade med mig kameran så, here you go;


Började med smink osv på skolan innan vi tog bilen till Rudsskogen. (jag körde! jätte stolt!!)
Här har vi Narnia; Is-drottningen & Lejonet!



Körde en liten gruppbild med några.
Från vänster: Narnia; lejonet&bävern, Alice i underlandet; kaninen. Narnia; Is-drottningen, Alice i underlandet; Alice!



På "inspelingen". Den magiska drycken som gör Alice liten och sedan den stoooora papperslappen som först är jätte liten men sedan blir stor när Alcie blir liten ;) Ahhh. om ni fattade det där.. ;)



Finfina Elinor som var kanin! Haha :)



Erik och Tali på Mediekommunikationen som vi hade på eftermiddagen :)




Nu blev klockan mycket, ska upp tidigt i morgon eftersom jag åker till Västerås för att fira Moa som fyllde 18 igår!!! Kommer hem igen på söndag! :) Taggad, länge sedan jag träffade alla fina västeråsare och Frida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0