Steninge

Har varit i Steninge, stugan, torsdag-söndag och träffat stora delar av släckten på mammas sida. De som inte lyxar sig i Australien (mamma&pappa), USA (Gustav&Carl) eller Frankrike (Morfar&Åsa) det vill säga ;) Och så Arvid i Jönköping då! Har faktiskt plockat fram kameran lite, så jag kommer visa lite bilder. :)

Slutas inte rikigt förvåna mig över att det KAN vara så varmt, hade nästan slutat tro på värmen under den allt för långa vintern. DET ÄR 32 GRADER I SOLEN FÖRUT!!!!!! Sinnes! Men jag klagar ICKE!



Världens finaste Oliver


Fina kusinen Sara :)




Kolla vilka amazing ögon! Så söt är kusse-Ella!









Gullehänderna!



Sötis Clara!!



En till SÖTIS bild på Oliver! Jag har världens finaste systerson, jag lovar!



Kommer kanske lite mer bilder senare, om jag orkar. Ska försöka lägga in bilderna fårn iPhonen också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0