wooohooo!

Har varit så effektiv de senaste timmarna. Hunnit och redigera många bilder till projektet, skrivit upp vad jag ta ska för nya bilder på
fredag (ska till vålbergsskolan igen och ta lite mer kort) och hunnit äta. Du innan Top Model börjar ska jag försöka komma på vad
Linnea, Nea och Lovisa ska ha på sig plåtningarna nästa vecka! Har ett litet hum om vad, men måste tänka efter vad som finns i våra
garderober! Jag skulle egentligen hunnit med och gjort klart nästan hela fakta delen på mitt FN-arbete också, men vet inte vad jag ska skriva??!

Och, jag har vernissage nån dag innan min fotoutställning ska visas för "allmänheten". Jag är redan nervös?!! Vad har man på sig? Vad säger man?
Hur kommer alla reagera? Besvikna? Glada? Förväntat sig mer? Hm, har inte riktigt bestämt än när bara .. Men de kommer väl någon
form av "inbjudan" till de flesta av er skulle jag tro.

Bilden är från i somras (ni trodde den va tagen nu va??!) från ett av de finaste ställena ja vet, Steninge.
Bara för att jag saknar sommaren så inibengen! JAG VILL HA SOMMAR, SOL OCH BRUNBRÄNDA BEN!!!!

Kommentarer
Postat av: frida

när är vernissaget?! vore kul att komma förbi liksom, annars på utställningen :)

2011-02-21 @ 22:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0