Projekt

Jag tror de flesta vet att mitt projektarbete handlar om att jämföra skolan i Indien och Sverige. Försökte jobba lite
med det idag (!!!!) och har fått ganska mycket gjort, för att vara jag ;) Både börjat skissa på texten som ska förklara
vad hela projektarbetet handlar om och redigerat lite bilder, idag från Indien. Här nedan kommer två stycken som jag
inte visat förut! Inte för att jag om de ska vara med på min utställning utan bara för att. Det är ju faktiskt ganska snart dags för utställningen så måste verkligen ta tag i allt!! Jag har SÅ HÄR många bilder som jag inte redigerat än
där ifrån. Som jag vill redigera. Var av ungefär 1200 är från skolan ;) haha! Åh, det vore att åka tillbaka dit!






Kommentarer
Postat av: frida

säg till när och var du ställer ut! jag vill komma förbi :)

2011-01-26 @ 23:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0