fantastiska bilder

Jag är så extremt dålig på att fota nu för tiden. Förstår inte riktigt vad de är med mig. Drömmer om att fota massvis med fina bilder, har massivs med idéer, men när har man tid för det? Och så är de ingen som är sugen på att bli fotad heller.. Tid finns ju att ta, modell är betydligt svårare.

Eftersom jag inte har egna bilder att visa bjuder jag på massvis med fantastiska bilder tagna av andra fotografer. Som ni kanske märker har jag en liten förkärlek av vackra långklänningar helst av äldre modell. Så sjukt vakra och jag drömmer om att äga en egen. Och ha en fotografering inräknat en sådan klänning..



Fatastiska bilder är så klart tagna av fantastiska fotografer: Lara Jade, Tim Walker, Angelina Belle Bergenwall, Annika Svenmark, Julia Eriksson, Leonard Green, Elin Kero, Peter Lidbergh, Mario Testino, Hanna Björkstedt. Sedan är nästan resten av bilderna från reportage ur olika Vouge och tyvärr är några fotografer glömda..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0