fina dagar

Tar helg redan på torsdagar så har hunnit med hel en del, bland annat druckit rödvin på min altan med fina vänner (hanna och joe kom till sverige natten till torsdag!!), varit hos en kompis, kompis och umgåtts, Oliver har döpts och jag har träffat massa släckt, varit bjuden på middag i väse och druckit ett riktigt gott hem bryggt vin och till sist har jag jobbat. Det har varit en väldigt fin helg.

Har avstått från att plugga trots att jag borde gjort hur mycket som helst, men har massvis med energi nu så jag får ta igen allt nu den en och en halv vecka som är kvar innan jag åker till Cypern! När jag kommer hem där ifrån är det studentveckan!!!

Bilder är från dopet och middagen i Väse.


Dop-klänningen är från när mormor döptes, alla i släkten på mammas sida (förutom vi barn i min familj, eftersom vi alla döptes i samband med våra konfirmationer) har döpt i den. Alla namn står på den och den är så fin.

Älskar också att hon håller upp Oliver som i Lejonkungen! Hade lust att börja sjunga på Circle of life ;)



Lilla famlijen! Väldigt svårt att ta kort på dom eftersom Stefan är så lång och Elin så kort ;) haha. Och en lite sur Oliver..



Tårtan!



Min nya favvo-bild!!! Så mysig, bryr mig inte ens om att skärpan inte är helt rätt. Min bror Arvid och Oliver :)



Carro på fikat efter dopet



Hemma hos Rebecka i Väse. Hon bodde i ett jätte fint gamlat, vitt trä hus och det var så fin och inspirerande. Vill så gärna ha en fotografering där! På bilderna är det Linnea!



Hon hade världens sötaste katt. Här går hon till anfall på min långklänning ;)



Fina Rebecka!



Supersöta Mos!



Sötis katten igen

Kommentarer
Postat av: frida

fina bilder! saknar dig massor vetdu

2011-05-21 @ 22:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0