en kväll på jäverön

Var ju ute på Jäverön igår för att fira Johannes & Fanny! Johannes fick en hambugar-telefon av oss och Fanny en kortlek med "jag har aldrig"-frågor. Haha, telefonen är bäst! På paketet stod de "Max har börjat med utkörning, det är bara att ringa!" eheheh, hurmor de ;)

Det vart en bra kväll med sjukt god mat, trevliga människor och mycket dans! Jag tog med mig kameran, men det är sjukt svårt att ta roliga bilder när det är mörkt och jag tog inte fram kameran förens det blev litelite för mörkt och la undan det ganksa snabbt igen.. Men lite bilder blev det i alla fall! När det blev mörkt lekte jag lite med blixten (väldigt svårt när jag inte såg någonting av vad som stod på kameran och var lite rund om fötterna) och efteråt med redigeringen också ;)


Födelsedagsbarn i brunt hår! Och Sarah också ;)



Moisen & Angie!



Gosisarna!!!



Inte alls någon bra bild, men tänkte visa mitt hår.. Fast det ser inte ut sådär. Det är ljuset som gör det sådär orange. Men ni får en liten bild av hur det ser ut i alla fall. Det är Moa som tog bilden, vid middagen.



Fina Nea på bryggan!



p-p-p-p-p-party



mummiiis



GOSEN!!!




Födelsedagsbarn igen! (fick ingen bild på det andra dock..)



mmmaariiiaa!


Kommentarer
Postat av: frida

åh vad söt du är! saknarsaknarsaknar dig.

2010-08-12 @ 18:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0