Neas stuga; Elias

Hlkh L,VBBFJKS LKM.K.l-kjblsnb.md .kJBLKHFBK,DMN l-jfb. Så arg är jag just nu!!! Helt seriöst. Min autofokus på mitt tamron måste fan va paj! Den sätter ALLTID fouset snäppet framför där jag vill ha den så att det inte ALLS blir bra bilder!!! Blir så galen. Nästan alla av bilderna från Neas stuga är dåliga tack vare det! Ska jag våga ta med det och chansa att alla bilder blir oskarpa till Grekland eller ta med mitt fasta 50 istället? Då blir det ett helt annat sätt att fotografera men garantera (nästan) att det blir skarpa bilder. Åååååhhhh. Vad är felet??? De ser bra ut på kameran, sedan på datorn blir de as oskarpa. Det avr inga megafina bilder från Neas stuga men lite mysiga vardags bilder som är roliga att ha, minnen som är fina. Och det är bara BAJJJSSSS att de är oskapra!!!!! Alla pratar ju så gott om det här objektivet, men varförjust jag???? gasshhhh


En liten bild på Elias får ni i alla fall. Och de finns några till som är bra. Tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0