Bryssel; Kirre

I onsdags blev jag moster!!!!!!!!!!!! Har inte fått träffa lillen än (smittorisk) men förhoppningsvis i morgon!! Sedan kommer nyår bli så JÄVLA grymt eftersom jag och 10 andra fina flickor har fixat så att vi ska vara på Plaza och äta trerätters middag och efter 12 slaget något gång gå vidare till Tempel för att dansa och clubba och ha det bra! Vi är ca 70 pers (kommer inte ihåg riktigt) så det kommer bli GRYMT! Är SÅ JÄVLA taggad! Hahah :D Har beställt hem en klänning nu också som jag hoppas blir bra också! Är så taggad. Haha!

Anledningen till varför jag varit frånvarande är för att datorrn la av förra lördagen och är inne på lagning. Sitter på pappas lite då och då och även i skolan men.. Har glömt bort att jag har några färdiga bilder att visa, så ni får en nu i alla fall!

Detta är min morbror Kirre (Kristian) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0