Bryssel; Rebecka

Idag ska Sara, Viktor, Elias, Linnea och kanske Nea och Emma (de är sjuka) sova här och vi ska ha MYS kväll! Moa och Jannike ska fira en klasskompis, men de kanske skulle komma i natt när krogen har stängt! ;) Vi hade ALLTID sleepovers när vi var mindre, så det ska bli sjukt mysigt att ha det igen! Jag ska bjuda på tacos och sånt så jag måste handla, men har ingen bil eftersom mamma&pappa inte är hemma och det är så jäkla långt till affären.. ;) Menmen, jag får väl släpa mig dit snart!

Det är väldigt mycket porträtt från Bryssel och inte så mycket på själv stan och omgivningen, haha. Här är Rebecka!

Kommentarer
Postat av: hanna

Underbar bild!



Amen Stina, DUDÅ :D

tack föresten .. :)

2010-12-03 @ 17:07:28
URL: http://svartvitluffare.blogg.se/
Postat av: Christina Olin-Scheller

Så fint!!!

2010-12-06 @ 18:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0