Hanna lV; Stranden

Idag har jag jobbat och sedan var jag kvar lite längre på jobbet och satt och pratade med Anna innan jag cyklade hem, kom precis där ifrån! :) Även om inte själva jobbet är så himla roligt i sig så är det ändå bra eftersom jag gillar mina små arbetskamrater! :D hihi!

Idag flyttar jag och några av mina fina vänner in till Linnea i några dagar!! Jag kommer sova hemma några nätter jag jobbar, men inte alla! Ska bli mysigt!! Detta betyder mindre redigering = mindre uppdatering. Men har några bilder som är färdigredigerade som jag kan visa! Men dom kommer lite hipp som happ :D haha

Börjar med den här bilden på Hanna. Det är bara Hanna bilder klara ;) Den var det första ombytet, och vi var lite stela i början. Haha. Men den är ganska fin ändå tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0