Kusiner; Sara & Ella

Varför är man (jag?) som mest kreativ på natten? Alltid då jag är som mest fotosugen, kommer på nya fotoideér men främst - redigerar bäst. Antagligen för att jag inte blir störd av något eller någon. Kan bara sitta och redigera, bild efter bild..

Kvällen hos Lisa var väldigt mysig och trevlig!! Vi beställde hem pizza, såg på Tarzan, firade Linda (som fyllde år i april.. hehe) lite grann och jaa. ni vet. Det vanliga! :D haha!

Har lite svårt att välja vilken bild jag ska visa er! Har ju visat två på Hanna i rad nu (eeeh.. kommer nog fortsätta så. finns massor jag vill redigera (eller redigerat). Så varför bara visa några?) så kanske ska byta helt och ta några på mina andra kusiner? Ja, så får det bli! Kolla in Saras (vänster) ögon! Gosh. Dom vill man ha. Fast jag vill ha Ellas (höger) också. Helt gyllen bruna. Ååhh. så fint det vore.

Det här är mina minsta kusiner. Eller jag har en till, en riktig teater apa som ni antagligen får se bilder på senare. Jag har 9 kusiner på mammas sida och 6 på pappas. I Steninge är från mammas sida, där är alla även yngre än mig och på pappas är alla äldre. Haha, lite små fint så där. Jag har alltid haft väldigt nära kontakt med mina kusiner på mammas sida och en av familjerna på pappas (Hanna på gotland, ni vet. De andra är väldigt mycket äldre än mig). Är himla fint med kusiner och tycker synd om dem som inte har några eller dålig kontakt med dem! Det kan vara guldvärt!! Oj. Nu blev det långt! Nu blir det sängen!!!! (ska försöka ta mig dit i alla fall)


Nikon D80 + Tamron 28-75 f/2.8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0