Vin&räkkväll

I måndags var jag hemma hos Linda med lite tjejer från klassen och badade i poolen, åt mat, såg på film och hade allmänt trevligt! Igår kväll var vi lite mer än 10 personer här hemma och åt räkor, drack vin, lyssnade på musik och pratade och planerade road trips på min balkong. Det var sjukt trevligt och kvällen avslutades, såklart, med bad i viken och liten efterfest hos Emma ;)

Idag blir det att åka till Steninge med mamma och pappa och stanna där tills på söndag. MItt sommarlov är väldigt ba just nu och jag önskar att det alltid var såhär!! Fast jag skulle helst aldrig jobba och ändå ha pengar hela tiden!

Bilder blev det inte mycket av. Men ni får några som jag tog igår. Inga wow-bilder direkt men!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0