Eclipse!!!!!!!!

Eclipse. Wow. Grym. Jag kan inte rikigt beskriva den. Men dom hade verkligen en PERFEKT mix mellan varulvar, vampyrer, humor, action, romantik osv. Dom fick med allt och alla fina underbara scener tillbaka i tiden och alla fina kärleksscener och ååhh.. vet inte vad jag ska säga, mer än att jag verkligen inte har tid att sitta här och skriva. Ska jobba snart och måste gå dit nämligen eftersom min cylel är i stan! (Jag har handduk på mig och ska gå om 25 min typ :D) Men gud, den var verkligen gryyym! Måste se den snart igen, för jag kommer knappt ihåg något känns det som! Hahah! LOVE IT!

Och ja, helt ärligt tror jag att alla kommer tycka den här är den bästa av de tre som finns. I alla fall om du inte är twilgiht-fan, för de berättar mycket mer i den här. Du får reda på så mycket mer än i de andra filmerna och teknisk sätt är den såklart mycket bättre. David Slade har gjort ett grymt jobb verkligen! Skådespelarna var till och med mcket bättre i den här filmen (syftar mest på Taylor som jag klagat lite på i New Moon). GRYM verkligen.

NEJ! Nu måste jag sluta skriva, måste gå om 20 min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0