Bryssel; mamma

Har inte gjort något vettigt över huvudtaget idag, inte ens gått utanför dörren.. Men Moa var här ett tag, vi kollade på Solsidan (så jäkla roligt, tröttnar aldrig) och reprisen av Grey's.

Mamma har bakat lussebullar så jag har ätit lusseullar undertiden jag kollade på "Vem kan slå Filip och Fredrik". I morgon slutar jag tidigt, så ska luncha med pappa på stan, kanske köpa en jacka och presentpapper! Och en skitmobil i väntan på att min Iphone 4 (!!) kommer. Det är fruktanstvärt att vara utan mobil även om jag nästan vant mig nu efter några veckor utan..

Bryssel bild igen, mamma den här gången. Jag tycker den är väldigt fin också! Borde dock lägga upp fler bilder åt gången så det inte blir många inlägg om med bara Bryssel bilder ;) Men orkar/hinner aldrig reigera mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0