Kära tomten

Det här är lite av vad jag önskar mig i julklapp, de kommer inte i ordning (och ja, det är en önskelista, jag tror inte på fullt allvar att jag ens kan drömma om att få vissa av dessa saker. Men vad har man annars önskelistor till?)


(bilderna är från hemsidorna som länkarna är till)

1. Kavaj/jacka från bubbelroom
2. Nikon AF-S 85/1,4G ED finns bla här
3. Photoshop dvd från moderskeppet
4. Klänning från zara (finns även liknande i svart som jag vill ha!)
5. Nikon D700 finns bla här

Sedan vill jag även ha en fjärrutlösare, en svart kappa som inte är figursydd (gärna med luva), en svart lång kavaj, en kavaj med lapp på armbågen, en parfym, spotify premium, en snygg portfölj (eller liknande modell) i svart skinn, en stor svart, stilren plånbok, ett par gråa jeans med mororcykelsömmar på, ett par leggings som har mocka ridbyx grej och självklart vill jag ha mitt porslin som är köpt men jag inte får ta del av än ;) :D Sedan kommer jag inte på något mer just nu. Så, då har min familj min önskelista också. Även om den är lite sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0