lite nytt

Har varit så trött på min design såååå länge så var tvungen att göra något åt det. Dock visste jag inte vilka bilder jag ville ha så det blev text istället. Så får det vara ibland. Det finns massa små saker kvar men orkar inte.. hehe. Vill egentligen göra en snyggare design, göra om helt liksom. Men orkar inte det heller. Ganska lat? Jag fattar inte allt man ska göra heller så ;) Men jag hoppas detta ska göra att jag vill lägga upp bilder. För jag är ganska oinspererad just nu.

Ska äta med Sara om ett tag. Det orkar jag. Och så måste jag plugga, har svenska nationella tal efter lovet och jag ska vara bäst?!! Så det är inte okej att jag inte börjat än ;) (ps. om ni inte ser det nya, tryck F5)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0