Liten länk

Jag är från varande men jag taggar inför sesångsavslutningen av Lite Sällskap just nu (nästan bästa serien någonsin!!) så jag tänkte bara slänga in en liten fin video. MEN jag fattade inte hur jag skulle kopiera in den här, så jag länkar den bara. Men den är SÅÅÅÅÅ fin. Länge sedan jag vart så berörd (?) av något i Twilight-världen. Jag är på ouppdaerad inom Twilight-världen förtillfället också. Dels för att det inte händer något och dels för att det "svalnat" lite. Men den är så fin och jag MÅSTE se Twilight och New Moon snart, och så längar jag till Eclipse kommer på dvd, mumma. Det är fasen snart! Hann ju bara sett den två gånger på bio (såg de andra fem & sex så det är väldigt lite.) Och det är den bästa av filmerna så jag LÄNGTAR.

Jaja, här är i alla fall länken! Och glöm inte att kolla på Lite Sällskap, det är SÅHÄR bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0