Nea

För exakt en vecka sedan, tror jag det var, var jag det jättefint väder så jag Nea och Linnea bestämde oss för att sätta oss på Naturum för att ta en fika. Vi var de enda som satt ute i solen och alla småbarns föräldrar kollade konstigt på oss. Men det var mysigt i alla fall!

Idag är det tisdag och det är tredje tisdagen i rad som jag är ledig! Först hade vi hemuppgift på textkommunikationen och sedan har hon varit sjuk två gånger. Och jag har bara textkommunikation på tisdagar så.. ;) Dte är väldigt fint väder och jag hade planerat att hinna fota lite här hemma idag. Men det är en elektriker som fixar på vårat badrum högst uppe och mamma är även hemma, så det blir nog inget med det tyvärr.. (jag kan inte fota när någon ser på, om det inte är människor som jag fotar, det vill säga!)

Finafina Nea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0