Studentfest; halloween

Igår var det den första studentfetsen så sjääälvklart var vi där. Dog dit med ett gäng tjejer i min klass! Eftersom det är i närheten av halloween så var det ju maskerad! Jag velade länge på vad jag skulle vara, men der slutade som Afrikanskvinna. Hahaha, så jävla kul att nästan igen kände igen mig först. ;)

Lite lite folk på Korriander men annars var det rikigt roligt. Förfesten var hemma hos mig så jag passade på att ta lite bilder. Började med stora kameran, men det slutade med lilla ändå. Enklare helt enkelt, så alla bilder är tagna med lilla kameran så kommer kanske de bilderna från den stora någon annan dag!

Ska sätta mig och skriva en inlämning om hälsa nu!


Pirat


Super Mario


Cleopatra



Super Mario och pirat


Vampyr officer



Hela gänget! :)
Högst upp; Pilot.
Mellan: afrikansk kvinna, cleopatra, rymdvarelse (utan sina tentaklar, dom var snygga!), vampyr officer, pirat.
Längst ner: Super Mario, dödsängel och pirat.



Cleopata, rymdvarelse, Supermario och dödsängel.



Pilot och afrikansk kvinna


Pilot


Pirat och pilot


Rymdvarelse och dödsängel


Cleopatra och afrikansk kvinna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0