lite tråkigt trams

DAGENS VILL HA: PENGAR! Längtar tills måndag!
DAGENS KLÄDSEL: Jeans, linnea, kofta och parkas. HAHA tråkig..
DAGENS FRISYR: utsläppt och lockigt (!) orkade/hann inte fixa mig i morse (därav kläderna också)
DAGENS LÅT: Himlen är okyldigt blå - ted gärdestad (varit på bio idag)
DAGENS PLANER: Varit i skolan och på bio. Snart lite sällskap!!!! <3
DAGENS SAKNAD: pengar!!! hehehe
DAGENS DUMMASTE: inte pluggat något... hehe
DAGENS MISSLYCKANDE: redovisningen på svenskan, sa massa jag inte skulle säga och glömde typ hälften..
DAGENS DROG: lättdryck typ.. haha
DAGENS KÖP: Det enda jag köpt är biljetten till studentfesten på halloween. Och bion då, fast den betala inte jag..
DAGENS GODIS: Inget
DAGENS HUMÖR: upp och ner, ner och upp. och trött
DAGENS CITAT: ingen som sakt något bra idag??
DAGENS ROLIGASTE: Den enda som varit roligt var väl bion?! (himlen är okyldigt blå)


hittade listan hos min kusin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0